محصولات صنعتی مکس

محصولات صنعتی مکس

زمان انتخاب ابزار به ویژه نوع صنعتی آنها معیار هایی هستند که باید در نظر گرفته شوند. کیفیت و کارکرد صحیح مهم ترین موضوع است که باید بررسی شود. اما در کنار این مسئله باید توجه داشت که این دسته از تولیدات اصولا هزینه های سنگین تری را در مقایسه با ابزارآلات سبک و خانگی تحمیل می کنند، بنابراین باید هنگام خرید اعتبار و میزان خدماتی مانند گارانتی و تامین قطعات را نیز در نظر داشت.

مکس

برند مکس که در حوزه ابزارآلات برقی و دستی فعالیت دارد و به تولید ابزالات صنعتی با سطح کیفی بالا مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی میپردازد.

این شرکت در زمینه تولید انواع ابزار دستی و برقی در میان رقیبان جایگاه ویژه ای دارد.

ابزار برقی مکس از جمله محصولات پر طرفدار  این برند میباشد.

دریل ها

از ابزار آلاتی که این‌روزها مورد استفاده فراوانی دارد، دریل است. این ابزار سوراخ کاری از دیرباز به صورت دستی در کارگاه‌ها وجود داشته است. با گذشت زمان و ورود تکنولوژی این ابزار پرکاربرد با ارتقاء کمی و کیفی همراه شده است و به شکل امروزی در آمده است.

با ویژگی‌هایی که دریل‌های امروزی دارند تنها برای سوراخ کاری استفاده نمی‌شوند، بلکه از آن می‌توان توقع استفاده‌های دیگری نیز داشت.

دریل شارژی مکس

دریل شارژی مکس بدون نیاز به برق شهری و با استفاده از باتری لیتیون-یونی 12ولت و 1500 آمپر کار می کند.

کاربران  می توانند در هر مکانی و بدون محدودیت و سیم های دست و پا گیر از آن استفاده نمایند.

انواع دریل شارژی شامل دریل بتن کن ها در سه سایز میباشد.

 

 مکس ساخت کدام کشور است؟

ساخت کشور چین است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

چکش تخریب 

چکش تخریب دستگاهی بسیار کاربردی در صنعت ساختمان سازی می باشد.که به جهت تخریب و اصلاح در ساختمان های در حال ساخت و یا در اموربازسازی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

چکش تخریب مکس

چکش تخریب مکس در حال حاضر مهمترین بازار چکش تخریب مکس برای شرکت‌ها، تولید قطعات با کیفیت بالا و قیمت پایین است. انواع چکش تخریب بتن مکس به صورت وارداتی از کشورهای اروپایی در این مجموعه به فروش می رسد.  انواع چکش تخریب مکس بتنی شامل سه نوع است. مکس بتن ایرانی و مکس بتن خارجی. 

فرز و مینی فرز

این ابزار برقی به‌خاطر ابعاد و کارایی که دارد، با یک دست هم قابل کنترل است و یک انتخاب خوب برای کارهای ظریف به حساب می‌آید. از جمله برش کاشی، سنگ‌فرش، گچ، سیمان، پاک‌کردن رنگ از روی سطوح، برش و ساب استیل، تیزکردن تیغه‌ها، پلاستیک و همچنین برای برش‌کاری در جواهر سازی و غیره، از کاربردهای مینی فرز به حساب می‌آید.

فرز مکس

فرز مکس از قدررت و سرعت قابل توجهی برخوردار است از انواع این برند میتوان به مینی فرز کلید بغل ,دسته بلند, سنگ فرز آهنگری,و... نام برد.

منگنه کوب

 

منگنه کوب جهت اتصال سطوح مختلف چوبی، پلاستیکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد که انواع مختلف این دستگاه در کارهای خانگی و کارهای صنعتی مانند ساخت قایق و عملیات بسته بندی کاربرد دارد.

منگنه کوب مکس

از این منگنه کوب در امور کارگاهی مانند کابینت سازی، ام دی اف، مبلمان سازی و در کارهای چوبی استفاده می‌شود و با سرعت بالایی که دارد می‌توان  اتصال بین دو جسم را در زمان کوتاهی ایجاد کرد. که شامل منگنه کوب m8016, میخکوب mf50  میباشد.

کمپرسور باد

تهیه هوای فشرده با فشار بالا برای پر کردن سیلندر گاز خنک کردن اجزا یا قطعات در طول ساخت مثل تهیه هوای فشرده با فشار بالا برای پر کردن سیلندر گاز ، خنک کردن اجزا یا قطعات در طول ساخت مثل خنک کننده لوله‌های انتقال مواد غذایی و مواد دارویی در کارخانه‌ها تهیه هوای لازم برای غواصی استفاده در صنعت هواپیمایی برای تغذیه هوای فشرده موتور توربین.

کمپرسور باد مکس

کمپرسور باد مکس با قدرت و سرعت یک اندازه در دو نوع kb12 با مخزن 12 لیتری و kb30 با مخزن 30 لیتری در بازار موجود است.

 

 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.