رونیکس

 

رونیکس

اگر دنبال ابزار الات مناسب برای پروژه های صنعتی و نیمه صنعتی خود هستید رونیکس برای شما بهترین خواهد بود.

رونیکس با بیش از ده سال سابقه عرضه محصولات دستی ,برقی,بادی,برشی,باغبانی,اندازه گیری ,جوشکاری و لوازم جانبی فعالیت دارد.

رونیکس نه تنها در کشورایران  بلکه در جهان شهرت دارد به همین منظور به  جز ایران در آلمان و اسپانیا نیز برند خود را به ثبت رسانده است همین شهرت همراه با کیفیت و قیمت مناسب باعث شده تا بتواند رضایت حداکثری مشتریان را به همراه داشته باشد.

 

کارخانه تولید محصولات رونیکس

برند رونیکس به این دلیل که در 48 کشور ثبت شده است محل ثابتی برای تولید محصول ندارد و جالب است بدانید که بیش از 500 تولید کننده مطرح در بازارهای جهانی دارد.

11تولید کننده که در کشورهای مختلف قرار دارند محصولات این برند را زیر نظر متخصصان و با استانداردهای بین المللی به مشتریان ارائه می دهند و محصولاتی که زیر نظر برند رونیکس تولید و عرضه میشوند. چنانچه  استانداردهای لازم را نداشته باشند اصلاح شده در غیر این صورت از چرخه تولید حذف میگردند.

 

ابزار برقی رونیکس

ابزار برقی رونیکس در تایوان,کره جنوبی و چین تولید میشوند که شامل ابزارآلات جوشکاری ، نجاری,  آهنگری ، باغبانی, صافکاری ، ساختمانی و ابزارهای شارژی ودستی  اشاره کرد.

از جمله ابزارهای محبوب و کاربردی رونیکس برقی میتوان به پیچ گوشتی شارژی و دریل شارژی رونیکس اشاره کرد که نه تنها برای کارهای حرفه ای بلکه برای مصارف خانگی پر کاربرد و محبوب است.

فناوری باتری های لیتیوم یون در ابزار برقی شارژی رونیکس به دلیل حجم کم و قدرت بالا باعث متمایز شدن این برند شده است.مزیت این باتریها در مقایسه با نسل قدیم قابلیت تعداد دفعات بالای شارژ و روند سریع شارژ مجدد است.  

 

ابزار درستی رونیکس

ابزار دستی رونیکس تولید کشورهای چین,ترکیه,استرالیا,تایوان و اسپانیا هستند. و شامل آچار,انبر,قیچی های باغبانی ,ورق بر,متر,تراز ,مفتول بر,سرامیکبر و...می باشد.

 

گارانتی رونیکس

رونیکس برای تمام محصولات خود گارانتی ارائه می دهد. همچنین خدمتی برای مشتریان تحت عنوان رونیکس پلاس ارائه میدهد که قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مصرف کننده با پیک رایگان و تعمیر دو ساعته ابزار در تهران و یک روزه در شهرستان را شامل می شود.

رونیکس سرویس به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش دارنده ی ISO2008-9001,با گسترده ترین سطح پوشش عاملیت های مجاز در سراسر کشور ارائه دهنده خدمات با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن است.

 

محصولات تاپ لاین رونیکس

برند رونیکس بیشتر برای مصارف خانگی و نیمه حرفه ای مناسب است.چون علاوه بر این که مقرون به صرفه است از نظر ظاهری و کیفی هم مناسب بوده.

حال جالب است بدانید برند رونیکس محصولاتی تحت عنوان تاپ لاین ارائه کرده است که کاملا حرفه ای بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار است که شامل دریل بتن کن,چکش تخریب و دستگاه جوش رونیکس می باشد که برای تمایز با دیگر محصولات با رنگ قرمز در بازار عرضه میشود.

 

رفتار حرفه ای

حفظ رفتار سازمانی حرفه ای هم برای مشتری ها و هم برای کارکنان که فعالیت های روزمره ما را  شکل میدهند و اشتیاق  ما را به سمت جلو سوق میدهند.

یک سازمان نمی تواند بدون احترام با مشتریان و کارکنان خود زنده بماند.وجود رونیکس بر اساس احترام به منابع انسانی ومشتریانی است که محصولات رونیکس را خریداری کرده اند

 

خلاصه

ابزارالات رونیکس مجموعه از ابزارهای قدرتمند و کاربردی را تشکیل میدهند.این ابزار ها جایگاه خاصی جهت ایجاد راحتی در زندگی و انجام کارهای غیر ممکن دارند.برای تشکیل یک جعبه ابزار قدرتمند خرید ابزارالات رونیکس بهترین انتخاب است.

 

جمع بندی

در مجموع باید بگوییم این برند یکی از برندهای معتبر تولید ابزارالات است که در سطح بین المللی فعالیت میکند و به عنوان یکی از برندهای حوزه ابزارالات شناخته شده است.ابزار متنوعی در شاخه های گوناگون تولید کرده است و خدمات پس از فروش خوبی دارد.در نتیجه می تواند انتخاب مناسبی برای تهیه ابزار مورد نیاز شما باشد.

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.